Pages

Oct 5, 2008

Happy Birthday MAMA


Assalamualaikum...

7 Oktober 2008 merupakan Hari Lahir Wife aku yang tercinta. Dah masuk 28 dah wife aku nie... Dah makin berumur. Aper pun aku doakan Semoga isteriku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki... (untuk aku & anak2 aku juga...) Semoga dengan bertambahnya umur tu, bertambahlah amal ibadat supaya kita sekeluarga lebih dekat dengan Allah S.W.T.

Aper agaknyer present nak bagi tahun nie yer... ??? tunggujerlah yang...
Ops... Jgn Luper.. Hari lahir kak Ngah pula... 28.11...

Ucapan Khas Dari Abang, kak Long & kak Ngah
"SELAMAT HARI LAHIR BUAT MAMA TERSAYANG..."

zwani.com myspace graphic comments
Happy Birthday Graphic Comments

2 comments:

lynda_siebie said...

adusss....tetiba bergenang plak ayor mata ni....anyway...terima kasih kerana masih ingat birthday mama....xde hadiah pun xpe...ingatan tu lebih bermakna dr segala2nya....

Hasnurol bin Hashim said...

salam dato'...
Selamat Hari raya idulfitr 1429h, makluman tentang blog aku sekarang, minta maaf bebanyak le! buat masa ini terpaksa semua maklumat dicampur dengan b. arab. sebenarnya sem last ni aku kena buat projek, kena buat web ngan blog dalam b.arab. baru ni pensyarah aku dah tengok blog aku tapi dalam b.melyu. dia kata kene tulis dalam b.arab. so buat masa ni terpaksalah kome buat2 pahe jela ye. habis pensyarah aku ambik markah. kembali seprti biasa ek... wassalam. kalu senang2 jengok la web aku yang baru belajar. www.hasnurol.50webs.com

ADAM FAHMI

ADAM FAHMI