Pages

Sep 10, 2008

Turn Raya

Kisah turn nak beraya dalam keluarga nie macam-macam.... Termasuklah aku dan keluarga aku...

Aku nak reverse balik turn raya aku dulu, kini dan selamanya...

2002 - CB (Tahun pertama lepas kawin... beraya rumah bini ler....
2003 - CL
2004 - CB
2005 - CL
2006 - CB
2007 - CL
2008 - CB (nampak gayanyer beraya kat CB ler tahun nie...

Bermesyuarahlah dengan baik bersama keluarga untuk menentukan turn beraya. Tapi kalao kengkawan semua nak tau... kampong aku CL ngan orang rumah aku CB tak lah dekat sangat, tapi tak ler kena bayar tol macam orang lain... Minyak kena isi lah juga... Jaraknya lebih kurang 22 KM jer.... (tak dekat kalo nak berjalan atau naik basikal...) tapi kalo naik Kancil turbo cepatler sampai...

Selamat Beraya buat keluarga aku, keluarga korang dan keluarga2 yang seislam dengan ku....
Takbir... Allahhuakbar....

** CB - Cenderong Balai CL - Changkat Lada (Kg. Gajah)

0 comments:

ADAM FAHMI

ADAM FAHMI