Pages

Aug 2, 2008

Kerjaya kami

Sekarang ni kerjaya aku adalah seorang pendidik, Begitu juga lah dengan Isteri aku.


^ Aku mula mengajar di SK Sungai Kertas Gombak Selangor pada 16.10.2000. Cumer dua tahun aku mengajar di sana. Pada 1.1.2003 aku berpindah ke SK Ulu Bernam di Perak. Sangat mencabar... (naik feri zaman jepun). Setelah 4 tahun 3 bulan aku mengajar di Ulu Bernam, pada 1.4.2007 aku dipindahkan untuk mengajar di SK Sungai Samak pula... (maser minta tukar tak dapat... last2 kena ke SKSS pula sebab SKUB lebih guru, sabor je la...) sampai lah sekarang nie...

^ Sekarang aku sedang mengikuti PJJ di OUM. Ambil Bach. Edu. in Math. Kalau panjang umur & murah rezeki, blan 12 tahun 2009 tamatlah pengajian aku.


^ Isteri aku pula mula mengajar pada 18 Jun 2001. Dari mula mengajar.... sampailah sekarang nie, masih lagi mengajar di SK Teluk Buloh. Sayang sangat kat sekolah tu... Tak kesah la... yang penting, keikhlasan kita dalam mendidik anak bangsa kita sendiri...

^ Bulan nie isteri aku ader memohon Prog. Pensiswazahan Guru Sek. Rendah (PGSR) Kalau ader rezeki 28 November nie mulalah menuntut... Kalau takder rezeki, cuba lagi tahun depan...

LAMAN WEB SK. TELUK BULOH
* kini boleh dilawati

0 comments:

ADAM FAHMI

ADAM FAHMI