Pages

Aug 2, 2008

Sejarah ringkas Fadzlinda family

Nama aku Muhammad Fadzli dan isteri aku Norazlinda. Kami telah berkenalan semasa menuntut di Maktab Perguruan tuanku Bainun (sekarang IPTB). "Junior aku tur..."Panjang juga kisah zaman percintaan dulu... Tak yah cerita la... Macam-macam kesah ader. Korang pun mungkin ader pengalaman sendiri...
* Setelah lebih kurang 3 tahun berkasih-kasihan, lastly Pada 25 Mei 2002 kami telah diijabkabulkan di hadapan Tok kadi. Alhamdulillah, dengan sekali lafaz Puan Norazlinda telah menjadi tanggungjawab aku...
* Pada 5 Julai 2003 aku dikurniakan seorang puteri dan diberi nama Norairina Balqis.
* kemudian pada 28 November aku dikurniakan lagi seorang puteri dan diberi nama Norain Insyirah.
* Tahun nie aku menyambut ulangtahun perkawinan aku yang ke 6. Kira-kira tahap pra sekolah la usia perkahwinan kami.
* Doakanlah keluarga kami kekal bahgia hingga ke anak cucu. Insya-Allah

0 comments:

ADAM FAHMI

ADAM FAHMI