Pages

Feb 11, 2009

Geng dan Upin & Ipin


Hari ini bermulalah tayangan filem animasi 3D pertama Malaysia terbitan Syarikat Les Copaque.

Untuk pengetahuan semua, anak-anak aku sememangnya sangat meminati karektor upin & ipin nie... setiap kali tayangan kat TV9, mesti tak tingalnya... kekadanga jer tak dapat tengok... La nie upin & ipin disiarkan jam 7.00pm setiap hari Isnin, selasa & rabu. Ulangan pula pada hari jumaat, sabtu dan ahad.

Koleksi animasi upin & ipin yang sebelum nie semua aku ada beli... untuk anak2 aku la... tapi aku pun layan sama... Kalo ada kesempatan aku mungkin nak bawa anak2 aku ngan bondanya sekali pi tengok filem nie... mesti adventure la...

So... kengkawan... bawalah kaum kerabat menonton filem nie...

Boleh... boleh... bolehhh......

2 comments:

lynda_siebie said...

mmg dah lama nak tgk wayang tp xde citer yg sesuai utk tontonan family...tp rasa2nye citer ni sesuai kot sbb mmg favourite budak2 tuh...conform x nangis nak kuar panggung punyer....agak2..bila nak pegi ye ayahnye?????

wiegreat said...

pegi jgn x pegi... kalo leh bwk le kengkawan ikut skli(topup le skli) ... baru syok tgk..
ape2 pun aku sokong 500% citer ni n berharap dapt target kutipan rm10 juta...

ADAM FAHMI

ADAM FAHMI