Pages

Jul 13, 2009

Dalam Majalah


Sabtu lepas, seperti biasa aku membeli majalah kegemaran aku... K-Kompak. Memang setiap bulan aku beli majalah tu... ada la koleksi untuk majalah nie kat rumah... tapi tak la dari edisi pertama... aku start beli majalah nie pun maser keluaran ke 42. La nie dah keluaran ke 54.

Apa yang special nyer keluaran ke 54 nie???

Ha... yang bestnyer K-Kompak keluaran ke 54 nie ada la wajah kesayangan hamba... he..he...he... keta kecik aku da... Ada la muka aku ngan anak-anak aku skali... Sebenarnya dalam majala nie ada ruangan rakan & stail. Bulan 2 aritu aku ada hantar gambar-gambar keta kecik aku kat majalah nie... Lama gak la tunggu... dah 4 bulan gak la baru masuk book.

Anyway... bukan nak cari glamour pun... sekadar meluangkan masa lapang... sesambil tu, sajer nak kongsi gambar keta kecik ngan peminat-peminat keicar nie...

Kalo kengkawan semua ada keta kecik @keicar... bolehlah join ruangan rakan &stail kat majalah K-Kompak tu... ape lagi... dapatkan dipasaran....

Enjoy keicar life

cerita mira : http://kcarcute.blogspot.com/

0 comments:

ADAM FAHMI

ADAM FAHMI